MDX

Нове покоління


3,5-літровий двигун

MDX оснащений абсолютно новим потужним та ефективним 3,5-літровим, 6-циліндровим, 290-сильним двигуном з безпосереднім упорскуванням палива. Крім того, автомобіль має систему перемінного керування циліндрами Variable Cylinder Management™ і систему Acura i-VTEC®.

  • Система зміни фаз газорозподілу з електронним керуванням (I- VTEC) підвищує потужність, збільшуючи фази відносно обертів двигуна. Це відбувається у той момент, коли отвори клапанів відкриваються глибше і на триваліший цикл.
  • Система перемінного керування циліндрами Variable Cylinder Management™ значно підвищує ефективність споживання палива на трасі, автоматично відмикаючи половину циліндрів залежно від дорожніх умов та манери кермування. Підімкнення циліндрів відбувається максимально плавно й помітити його майже неможливо.
  • Безпосереднє впорскування палива дозволяє створити ефективнішу суміш, що також позитивним чином впливає на показники економічності.
  • Система дросельної заслінки Drive-By-Wire™ з перемінною чутливістю забезпечує високу розгінність і підлаштовується під різні умови руху.
  • Новий двигун MDX видає 290 кінських сил при 6200 обертів на хвилину й 355 Нм крутного моменту при 4500 обертів на хвилину. Витрата палива складає лише 10,4 л / 100 км у змішаному циклі.

Витрата палива

Оновлений MDX став ще економічніше завдяки зниженню
загальної маси автомобіля і застосування нових агрегатів.

  • Витрата палива тепер становить 10.1 л / 100 км (комб. цикл)
    і це без сумніву видатний результат для 7-місного
    преміум кросовера.
  • Новітня 9-ступенева АКПП дозволяє утримувати обороти двигуна
    максимально близько до оптимального режиму завдяки великій кількості ступенів
  • Вага системиповного приводу SH-AWD була зменшена на 25% в порівнянні з попереднім поколінням системи 
  • Загальна маса MDX знижена на 125 кг в порівнянні з моделлю 2014 року, що дозволило поліпшити не тільки економічність, але і розподіл ваги по осях
  • 19-дюймові шини нового MDX забезпечують на 20% нижче опір коченню

9-ступенева акпп sportshift

Новітня 9-ступенева автоматична трансмісія Sport Shift ідеально поєднується з потужним двигуном V6 3.5л. В автоматичному режимі водій може вибирати між економічним і спортивним режимом перемикання передач. До того ж є можливість перемикати передачі вручну за допомогою підрульових пелюсток.

  • Електронний селектор режимів АКПП не тільки дозволяє вибирати передачі одним дотиком, а й дарує ще більший простір для пасажирів першого ряду
  • У режимі Drive автоматична коробка передач працює максимально м'яко і дозволяє економити паливо. Якщо ж вибрати серед режимів IDS найбільш динамічний Sport +, то АКПП стане раніше переходити на знижені передачі і дозволяти досягати більших обертів двигуна
  • Використовуючи підрульові перемикачі, можна перейти в повністю ручний режим, в якому Ви зможете контролювати передачі, наприклад, при русі по горбистій місцевості
  • Система Grade Logic відстежує становище автомобіля і дозволяє тримати підвищені оберти при русі вниз або вгору по схилу
  • Асистент зрушення на схилі допомагає початирух на ухилі без відкочування назад, поки Ви переносите ногу на педаль газу

Нове покоління системи повного приводу sh-awd

Acura перетворила керованість своїхавтомобілів у цілу науку, запровадивши систему повного приводу Super Handling All-Wheel Drive ™ (SH-AWD®). Вона призначена для поліпшення керованості і забезпечення високого рівня прохідності. Постійно перенаправляючи потужність двигуна відповідно до розподілу ваги, SH-AWD забезпечує плавний розподіл крутного моменту. Відчуття від управління Acura перевершує не тільки всі передньо- і задньопривідні автомобілі, але і більшість моделей, оснащених повним приводом.

  • Система постійно визначає оптимальний рівень розподілу тяги між передніми і задніми осями і між задніми колесами, грунтуючись на аналізі швидкості обертання коліс, кут повороту керма і бічних перевантажень.
  • Оновлений MDX оснащений новим поколіннямсистеми SH-AWD, яка стала на 25% легше і в той же час набагато ефективніше. Нова система може передавати ще більший момент на зовнішнє заднє колесо, дозволяючи позбавитися від ефекту недостатньої поворотності.
  • Щоб підвищити ефективність використання палива, при їзді по прямій до 90% потужності двигуна передається на передні колеса.
  • При зміщенні ваги на задню вісь під час активного розгону система SH-AWD перенаправляє до 45% крутного моменту на задні колеса, щоб максимально використовувати зчеплення задніх коліс з дорогою.
  • При різкому прискоренні по кривій, 70% крутного моменту буде направлятися на задню вісь, причому на зовнішнє колесо. Для забезпечення оптимальної траєкторії, тяга буде направлятися в сторону зміщення ваги.

ПІДВІСКА

При розробленні системи підвіски MDX головним пріоритетом Acura були комфорт і керованість. Комфорт при русі важливий як для водія, так і для пасажирів. Але крім цього водієві також важливо відчувати контроль над автомобілем. Для досягнення цієї мети задня багатоважільна підвіска була повністю перероблена, а передня отримала ряд інновацій.

  • Була змінена конструкція передньої підвіски типу Макферсон для зменшення вібрацій кермового колеса.
  • Щоб знизити дорожній шум і вібрацію, в передній підвісці застосовані гідравлічні втулки. Крім цього, і в передній, і в задній багатоважільній підвісці застосовуються підрамники.
  • Для підвищення жорсткості штоки задньої підвіски змонтовані безпосередньо на поздовжню балку кузова. В результаті рух став м’якший без шкоди для керованості.
  • Амортизатори оснащені внутрішньою пружиною для поглинення нерівностей дороги й другою жорсткою пружиною для пом'якшення рухів кузова з великою амплітудою.

КЕРМОВЕ КЕРУВАННЯ

Тонкі налаштування нового електропідсилювача підвищують чутливість керма. Стандартна система курсової стійкості Integrated Dynamics System (IDS) дозволяє вибрати для кожної поїздки один із декількох режимів кермового керування:

  • Система IDS дозволяє вибрати режими Comfort, Normal і Sport. Кожен режим характеризується своїми налаштуваннями керма: від легкого за відчуттями й малочутливого до по-спортивному жорсткого й зібраного кермового керування.
  • У всіх режимах IDS кермове керування працює м'яко на «паркувальних» швидкостях, підвищуючи жорсткість і чутливість при рухові на шосе залежно від обертів двигуна.
  • Підсилення застосовується безпосередньо до стійки, а не до шестернів системи кермового керування. В результаті це призводить до лінійнішої чутливості й відчуттю максимального контролю над автомобілем.

СИСТЕМА ДИНАМІЧНОЇ СТАБІЛІЗАЦІЇ

Система Integrated Dynamic System (IDS) дозволяє вибрати різні налаштовання динамічних властивостей автомобіля. За допомогою кнопки, розміщеної біля важеля перемикання передач, можна перемкнути режим роботи системи з Normal в Sport. У ньому автомобіль характеризується чутливішим кермовим керуванням. А також системи агресивніше передає крутний момент на зовнішні колеса при проходженні поворотів.

  • Режим «Comfort» робить кермове керування просто «повітряним».
  • Після зміни режиму кермування відповідна інформація відображається на багатофункціональному інформаційному дисплеї (MID). За бажання водія MID може постійно відображати налаштування IDS.
  • Кожен із двох пультів ДК нового MDX може зберігати дані про налаштування IDS, автоматично вмикаючи відповідний режим, коли водій сідає в автомобіль.
  • Налаштування IDS і спортивні параметри трансмісії можна застосовувати окремо або синхронізувати для ще «гостріших» відчуттів від кермування.

СИСТЕМА ПІДВИЩЕННЯ МАНЕВРОВОСТІ

Система Agile Handling Assist призначена для підвищення точності кермового керування. Вона застосовує компоненти системи стабілізації руху Vehicle Stability Assist (VSA®) для покращення керованості. В той час, як VSA залучає підгальмовування окремих коліс для запобігання надмірної чи недостатньої повертальності, Agile Handling Assist застосовує активне гальмування. Частіше за все, це колесо на зовнішньому радіусі – для плавного й легкого дотриманню траєкторії проходження поворотів.


ПРОДУКТИВНА ГАЛЬМІВНА СИСТЕМА

Гальмівна система MDX відповідає рівню двигуна й підвіски, забезпечуючи ефективне й легке гальмування на сухій, вологій або вкритій льодом поверхні. Вона також налаштована для забезпечення точної модуляції, необхідної для впевненого й енергійного кермування.

  • Передні вентильовані 12,6-дюймові гальмівні диски з чавунними супортами оснащені двома поршнями.
  • Цільні задні 13-дюймові диски оснащені однопоршневими чавунними супортами.
  • Щоб відповідати сучасним вимогам, інженери компанії створили передні гальма досить жорсткими з короткими ходами.

ЖОРСТКИЙ КУЗОВ

Кузов нового MDX легший, тривкіший і має підвищену стійкість до пошкоджень. Це три головні задачі, поставлені інженерам Acura при створенні нового покоління MDX. Для досягнення цих цілей була повністю перероблена модель попереднього покоління. Починаючи від використовуваних матеріалів до нового, легшого кузова, й закінчуючи самою архітектурою.

  • Для зниження ваги автомобіля у конструкції кузова застосовується приблизно до 64% деталей, виготовлених методом гарячого штампування. Багато з них виконані з легких алюмінієвих або магнітних сплавів.
  • Поперечна жорсткість кузова збільшена на 12,4%. Підвищена жорсткість не тільки знижує рівень шумів кузова, а й підвищує керованість, дозволяючи точніше налаштувати підвіску.
  • Амплітудні реактивні амортизатори оснащені внутрішньою пружиною для поглинення нерівностей дороги й другою жорсткою пружиною для пом'якшення рухів кузова з більшою амплітудою.

ПЛАВНИЙ І ТИХИЙ ХІД

Починаючи з двигуна й підвіски й закінчуючи конструкцією, дизайнери й інженери Acura зробили все можливе, щоб створити нове покоління MDX 2014 року тихим, зручним і комфортним автомобілем.

  • Лобове й переднє бокове скло виготовлені зі звукопоглинного акустичного матеріалу.
  • На всіх п’ятьох дверях застосовуються потрійні ущільнювачі.
  • Також була переглянута конструкція підлоги для створення рівнішої поверхні та зменшення кількості розривів в ізоляції.
  • В задній підвісці й задній частині днища використані спеціальні ізолятори.

ЗАХИСТ ЗАРЯДУ АКУМУЛЯТОРА

На MDX встановлена система керування електроживленням, яка запобігатиме повному розрядженню акумулятора. В разі потреби система відімкне додаткові пристрої, якщо вирішить, що заряду акумулятора може не вистачити для запуску двигуна.


Огляд: Динаміка
1 З 12