MDX оснащений абсолютно новим потужним та ефективним 3,5-літровим, 6-циліндровим, 290-сильним двигуном з безпосереднім упорскуванням палива. Крім того, автомобіль має систему перемінного керування циліндрами Variable Cylinder Management™ і систему Acura i-VTEC®.
Оновлений MDX став ще економічніше завдяки зниженню
загальної маси автомобіля і застосування нових агрегатів.
Новітня 9-ступенева автоматична трансмісія Sport Shift ідеально поєднується з потужним двигуном V6 3.5л. В автоматичному режимі водій може вибирати між економічним і спортивним режимом перемикання передач. До того ж є можливість перемикати передачі вручну за допомогою підрульових пелюсток.
Acura перетворила керованість своїхавтомобілів у цілу науку, запровадивши систему повного приводу Super Handling All-Wheel Drive ™ (SH-AWD®). Вона призначена для поліпшення керованості і забезпечення високого рівня прохідності. Постійно перенаправляючи потужність двигуна відповідно до розподілу ваги, SH-AWD забезпечує плавний розподіл крутного моменту. Відчуття від управління Acura перевершує не тільки всі передньо- і задньопривідні автомобілі, але і більшість моделей, оснащених повним приводом.
При розробленні системи підвіски MDX головним пріоритетом Acura були комфорт і керованість. Комфорт при русі важливий як для водія, так і для пасажирів. Але крім цього водієві також важливо відчувати контроль над автомобілем. Для досягнення цієї мети задня багатоважільна підвіска була повністю перероблена, а передня отримала ряд інновацій.
Тонкі налаштування нового електропідсилювача підвищують чутливість керма. Стандартна система курсової стійкості Integrated Dynamics System (IDS) дозволяє вибрати для кожної поїздки один із декількох режимів кермового керування:
Система Integrated Dynamic System (IDS) дозволяє вибрати різні налаштовання динамічних властивостей автомобіля. За допомогою кнопки, розміщеної біля важеля перемикання передач, можна перемкнути режим роботи системи з Normal в Sport. У ньому автомобіль характеризується чутливішим кермовим керуванням. А також системи агресивніше передає крутний момент на зовнішні колеса при проходженні поворотів.
Система Agile Handling Assist призначена для підвищення точності кермового керування. Вона застосовує компоненти системи стабілізації руху Vehicle Stability Assist (VSA®) для покращення керованості. В той час, як VSA залучає підгальмовування окремих коліс для запобігання надмірної чи недостатньої повертальності, Agile Handling Assist застосовує активне гальмування. Частіше за все, це колесо на зовнішньому радіусі – для плавного й легкого дотриманню траєкторії проходження поворотів.
Гальмівна система MDX відповідає рівню двигуна й підвіски, забезпечуючи ефективне й легке гальмування на сухій, вологій або вкритій льодом поверхні. Вона також налаштована для забезпечення точної модуляції, необхідної для впевненого й енергійного кермування.
Кузов нового MDX легший, тривкіший і має підвищену стійкість до пошкоджень. Це три головні задачі, поставлені інженерам Acura при створенні нового покоління MDX. Для досягнення цих цілей була повністю перероблена модель попереднього покоління. Починаючи від використовуваних матеріалів до нового, легшого кузова, й закінчуючи самою архітектурою.
Починаючи з двигуна й підвіски й закінчуючи конструкцією, дизайнери й інженери Acura зробили все можливе, щоб створити нове покоління MDX 2014 року тихим, зручним і комфортним автомобілем.
На MDX встановлена система керування електроживленням, яка запобігатиме повному розрядженню акумулятора. В разі потреби система відімкне додаткові пристрої, якщо вирішить, що заряду акумулятора може не вистачити для запуску двигуна.