TLX

Нове покоління


Система повного приводу (SH-AWD®)

На автомобілях TLX встановлена ​​нова гідравлічна система повного приводу (SH-AWD®), яка поступово розподіляє оптимальний крутильний момент не тільки між передньою і задньою осями, але і між лівим і правим задніми колесами.

Перевагою автомобіля з системою SH-AWD є чудова керованість в будь-яку погоду, якою не можуть похвалитися машини ні з переднім, ні з заднім, ні з повним приводом.

Повертаючи зовнішнє заднє колесо, а не передню вісь під час входження в поворот, SH-AWD використовує крутильний момент для створення повертального моменту, що поліпшує керованість. Сила, що виникає при повороті, розподіляється між передніми і задніми колесами рівномірніше, що підвищує коефіцієнт опору шини бічному відведенню і на мокрих, і на сухих дорогах.


Інтегрована динамічна система (IDS)

Режими роботи: ECON, Normal, Sport і Sport + дозволяють водієві вибирати стиль руху на свій смак, внаслідок чого автомобіль стає або спортивнішим, або комфортнішим. Ця система змінює налаштування жорсткості кермування, дросельної заслінки двигуна і системи активного шумопригнічення. Крім цього, автомобіль комплектується двома ключами запалювання для двох водіїв. Вибрані параметри IDS зберігаються в пам'яті автомобіля залежно від того, яким саме ключем він був відімкнений.


Активний круїз-контроль (ACC) з функцією LSF (функція повільного слідування за автомобілем)

Автомобілі TLX у комплектації Advance оснащені адаптивним круїз-контролем ACC з функцією LSF. Ця система контролює швидкість і відстань до машини попереду, застосовуючи радар міліметрового діапазону, встановлений на ґратці радіатора, а також камеру в лобовому склі. Як і традиційна система круїз-контролю, АСС може підтримувати наперед задану швидкість руху. Крім цього, комбінуючи дані, отримані від радара, з даними з сенсорів швидкості, АСС може регулювати TLX так, щоб не перевищувати задану відстань до машини попереду. Застосування інформації з камери підвищує здатність автомобіля розпізнавати машини попереду і їх відносну позицію на смузі руху для загального поліпшення роботи системи. Функція LSF знижує навантаження на водія в заторах, навіть тоді, коли доводиться час від часу повністю зупинятися. Якщо система помічає попереду автомобіль, який сповільнюється, щоб повністю зупинитися, вона знижує швидкість TLX.


Система електронної зміни фаз газорозподілу (I-VTEC)

Ця система дозволяє керувати наповненням паливно-повітряною сумішшю камер згоряння. На низьких оборотах двигуна система забезпечує економічний режим роботи. На середніх – максимальний крутильний момент. А на максимальних обертах – максимальну потужність.


Система вимкнення циліндрів (VCM)

Ця інтелектуальна система вимкнення циліндрів встановлена на двигуни всіх автомобілів Acura. Залежно від дорожніх умов (наприклад, рух з однаковою швидкістю при постійних обертах двигуна) система вимикає 3 з 6 циліндрів, що дозволяє значно скоротити витрату палива.


Precision All-Wheel Steer™ (P-AWS)

Автомобіль TLX з переднім приводом оснащений вдосконаленою версією повнокерованого шасі – Precision All-Wheel Steer™. Ця система, інтегрована в шасі автомобіля, здатна повертати задні колеса під невеликими кутами (до 1,8°) для підвищення керованості, стійкості і точності маневрування.

Гальмування. Під час гальмування обидва задні колеса повертаються всередину, що підвищує стійкість автомобіля.

Рух на низьких швидкостях. Під час виконання повороту на низькій швидкості задні колеса автомобіля повертаються в протилежному від передніх напрямку, що допомагає увійти в поворот швидко й точно.

Рух на високих швидкостях. Під час зміни смуги руху на високій швидкості задні колеса автомобіля рухаються синхронно з передніми, що сприяє вищій стабільності та плавності руху.


Система активного шумопригнічення (ANC)

Ця система покликана значно знизити рівень шуму в салоні. Система складається з двох мікрофонів, розташованих у передній та задній частинах салону, які розпізнають частоту звуку сторонніх шумів. Залучаючи аудіосистему, причому незалежно від того, ввімкнена вона чи ні, ANC передає сигнал на частоті, протилежної частоті вловлюваного звуку, що призводить до нейтралізації загального шуму в салоні автомобіля. Крім цього, система включає в себе функцію ASC (Active Control Sound), яка залучає додаткові мікрофони, розташовані в блоках двигуна і трансмісії. Ця функція сприймає звук двигуна і передає його через ту ж акустичну систему, роблячи його рівнішим і чистішим.


Acura Navigation System

Навігаційна система Acura Navigation System здатна безпомилково привести водія в будь-який пункт призначення. Крім того, навігаційна система оснащена жорстким диском, що дозволяє забезпечити швидкий доступ до даних, які відображаються на 8-дюймовому VGA дисплеї.

8-дюймовий екран з високим розширенням розташований таким чином, щоб не відволікати водія від дороги при зчитуванні даних.

Система відобразить шлях на карті, показуючи спеціальні мітки і відтворюючи голосові підказки при русі по автострадах, розв'язках і перехрестях.


База даних місць призначення

Навігаційна система Acura Navigation System має велику базу даних адрес та об'єктів інфраструктури.

Система може не тільки підказати місце розташування найближчого банкомату, але і знайти відділення банку водія, якщо він не бажає платити комісію за зняття готівки.

Також за допомогою навігаційної системи можна знайти відповідний настрою тип ресторану, а також школи, парки, лікарні, аптеки, музеї та багато іншого.

Оскільки мапи з часом застарівають, водій може придбати компакт-диски з найновішими мапами або, скачавши їх через офіційний веб-сайт, завантажити інформацію на жорсткий диск.


Огляд: Технології
1 З 9