TLX

Нове покоління


2,4-літровий двигун

Двигун DOHV i-VTEC® об'ємом 2,4 літра, який розвиває 208 к.с. і 247 Нм крутильного моменту, обладнаний унікальною 8-ступінчастою роботизованою трансмісією – першою у світі трансмісією з двома зчепленнями і гідротрансформатором.

Близькі передатні числа, швидке перемикання і вирівнювання обертів при переході на знижені передачі дозволяють TLX швидко реагувати на дії водія.


3,5-літровий двигун

Шестициліндровий 3,5-літровий двигун SOHC VTEC® з системою вибіркового вимкнення циліндрів Variable Cylinder Management® (VCM®) здатний вимикати до трьох з шести циліндрів для економії палива.

24-клапанний двигун з алюмінієвого сплаву, який розвиває потужність 290 к.с. і 355 Нм крутного моменту, працює в парі з новою 9-ступінчастою автоматичною трансмісією з можливістю керування вибором передач за допомогою підкермових пелюсток.


Коробка передач

Щоб повністю розкрити потенціал потужних, удосконалених двигунів, TLX також пропонує два типи коробок передач. Моделі з двигуном об'ємом 2,4 літра обладнані 8-позиційної трансмісією з подвійним зчепленням (DCT), оснащеною гідротрансформатором. Близькі передатні числа, швидке перемикання і вирівнювання обертів при переході на знижені передачі надають водінню TLX відчутний спортивний відтінок.

Моделі TLX з двигуном об'ємом 3,5 літра оснащені новою 9-позиційної автоматичною трансмісією з гідротрансформатором. Ця трансмісія була розроблена для контролю над видатною потужністю шестициліндрового двигуна. Близькі передатні числа забезпечують відмінну роботу двигуна і паливоощадність. Також модель TLX з двигуном 3,5 літра оснащується електронним перемикачем передач. Він встановлений на місці традиційного важеля КПП, де тепер розташована інтуїтивно зрозуміла, елегантна кнопкова панель, що дозволило зробити інтер'єр автомобіля вишуканішим і строгішим.


Кузов ACE

Кузову TLX притаманна унікальна методика збирання, що поєднує технології гарячого штампування деталей, застосування полегшених сплавів й особливу конструкцію. Ця методика дозволяє оптимально розподілити енергію удару і направити її в обхід пасажирського відсіку, забезпечуючи максимальний рівень безпеки водія і пасажирів, і водночас мінімізуючи пошкодження інших автомобілів. Крім того, полегшена конструкція кузова значною мірою впливає на маневреність, керованість й економічність автомобіля. Технологія сумісності елементів конструкції (ACE) застосовується на всіх моделях Acura з 2012 року.


Передове кермове керування

Тонко налаштована система адаптивного електронного кермового керування, властива TLX, поглиблює злиття водія і автомобіля. Інтегрована динамічна система (IDS), якою оснащені всі моделі TLX, дозволяє водієві вибрати бажаний стиль водіння.

Система IDS забезпечує легшу відповідну реакцію керма в режимах Economy і Normal, і куди жорсткішу – в Sport и Sport+.

Швидке перемикання передач додає спортивного відчуття водінню в будь-якому режимі.

Посилення кермового керування варіюється залежно від швидкості автомобіля. При русі на низькій швидкості всі налаштування IDS сприяють легшій відповідній реакції керма. Під час руху по шосе це відчуття стає жорсткішим.


Огляд: Динаміка
1 З 5