MDX

Нове покоління


РЕМЕНІ Й ПОДУШКИ БЕЗПЕКИ

Всі сім місць в MDX оснащені підголівникам та триточковими ременями безпеки. Передні сидіння також мають переднатягувачі. Кожна подушка має складну систему розгортання.

  • Переднатягувачі реагують в перші мілісекунди зіткнення, щоб автоматично натягнути передні ремені й допомогти міцно утримати пасажира.
  • Щоб уникнути надмірного тиску на груди, обмежники навантаження за потреби злегка послаблюють натяг ременя.
  • Окрім двох передніх подушок безпеки, двох передніх бокових та навісних подушок безпеки, що забезпечують покриття для всіх трьох рядів сидінь, MDX такоже оснащений подушкою безпеки колін водія.
  • Сенсори в передньому пасажирському сидінні визначають, чи сидить на ньому пасажир. Також система розпізнає, чи не надто малий зріст пасажира для передньої подушки безпеки, відмикаючи спрацювання подушки безпеки пасажира в разі потреби.
  • У випадку помірного й сильного бокового удару розгорнеться передня бокова подушка безпеки SmartVent™ для захисту верхньої частини тулуба водія й переднього пасажира.

БЕЗПЕКА ДІТЕЙ

MDX оснащений рядом функцій для забезпечення безпеки дітей – від універсальних замків до вікон і люка з функцією протизащемлення.

  • Сидіння другого ряду оснащені LATCH-замками (нижні замки й ремені для дітей) і кріпленнями ISOFIX, які дозволяють встановлювати сумісні дитячі сидіння без застосування ременів безпеки. Третій ряд оснащений замками для встановлення дитячого сидіння й потребує застосування ременів безпеки.
  • Всі вікна й люк оснащені функцією протизащемлення, яка не дозволить їм закритися при виявленні системою перешкод.

КОНСТРУКЦІЯ КУЗОВА

Новий MDX сконструйований із застосуванням інноваційної технології Advanced Compatibility Engineering™ (ACE™), покликаної підвищити захист водія та пасажирів при лобовому зіткненні.

  • Конструкція ACE ™ являє собою мережу пов'язаних структурних елементів для рівномірнішого розподілу енергії удару по всій передній частині транспортного засобу.
  • Нове покоління ACE включає додаткові кріплення в передній частині для поглинення й розподілу енергії удару при зміщених від центру зіткнення, коли передня частина автомобіля повинна поглинути всю енергію від зіткнення.
  • Зовнішні скоби призначені для передачі ударної сили в центр кузова, де вона буде рівномірніше розподілена навколо салону.
  • Така вдосконалена система керування енергією від лобового зіткнення допомагає зменшити силу удару, що передається в салон, а також рівномірніше розсіяти силу удару іншому автомобілю.

ГАЛЬМІВНА СИСТЕМА

Дискові гальма MDX працюють в парі з декількома складними електронними системами, надаючи розширені можливості гальмування за майже будь-яких умов.

  • Антиблокувальна система (ABS) допомагає зберегти контроль над автомобілем при екстреному гальмуванні, запобігаючи блокуванню коліс і дозволяючи при цьому максимально швидко зупинити автомобіль.
  • Система розподілу гальмівних зусиль Electronic Brake Distribution задіює систему ABS для розподілу гальмівних зусиль між чотирма колесами залежно від навантаження для оптимально ефективного гальмування.
  • Система допомоги при екстреному гальмуванні Brake Assist контролює інтенсивність натиснення на педаль гальма, втручаючись у роботу гальмівної системи. Вона гарантує, що ABS ввімкнеться відразу після того, як педаль гальма буде відпущена.

СИСТЕМА КУРСОВОЇ СТІЙКОСТІ

Система Vehicle Stability Assist™ (VSA®) застосовує масив сенсорів разом із ABS і системою Super Handling All-Wheel Drive™ (SH-AWD®) для зниження небезпеки надлишкової або недостатньої повертальності.

  • Система постійно відслідковує швидкість автомобіля, позицію дросельної заслінки, швидкість кожного окремого колеса, кут повороту кермового колеса й бокові перенавантаження.
  • При виявленні можливості надлишкової або неостатньої повертальності VSA зменшить крутний момент двигуна й за допомогою ABS задіє гальма на кожному колесі за необхідності для стабілізації траєкторії руху автомобіля. Але, перш за все, задіюється сама система SH-AWD, яка перерозподіляє тягу між передньою віссю та кожним заднім колесом окремо.
  • Зворотній зв'язок системи такий швидкий, що втрата стабільності в русі може бути компенсована ще до того, як водій зрозуміє, що щось негаразд.

СИСТЕМА ВІДСЛІДКОВУВАННЯ ТИСКУ В ШИНАХ

Оскільки знижений тиск у шинах знижує керованість і є потенційно загрозливим, система контролю тиску в шинах (TPMS) застосовує сенсори тиску, встановлені в кожному колесі для відслідковування й передавання показів у центральний електронний блок керування. Далі система визначає, чи перебуває тиск у нормі.

  • Якщо покази сенсорів будуть приблизно на 25% нижче рекомендованого рівня, бортова система MDX надасть водієві попередження на панелі приладів та мультиінформаційному дисплеї (MID).
  • Проблемна шина буде вказана разом із інформацією стосовно всіх чотирьох покришок.
  • Водій зможе переглянути тиск у шинах у будь-який час за допомогою кнопок керування на кермовому колесі.
  • Тим не менш, попри наявність функції TPMS, водієві все одно рекомендується регулярно перевіряти шини самостійно.

СИСТЕМА ЗАПОБІГАННЯ ЗІТКНЕНЬ

Для зменшення ймовірності й зниження тяжкості лобового зіткнення в комплектацію ADVANCE входить система Collision Mitigation Braking System™ (CMBS™).

  • CMBS визначає відстань та швидкість наближення виявлених прямо за курсом об'єктів завдяки роботі радару, встановленого на гратці радіатора DX.
  • Якщо водій не виконуватиме ніяких дій для зниження швидкості, CMBS автоматично натягне ремінь безпеки й почне гальмування.
  • Якщо система визначить, що лобове зіткнення неминуче, навіть якщо ніяких запобіжних попереджень не відображалося, вона автоматично натягне передні ремені безпеки та застосує екстрене гальмування. Отож, буде знижено швидкість, і, відповідно, зменшена сила зіткнення.
  • Головною задачею системи CMBS є своєчасне попередження водія, щоб він міг застосувати гальмування самостійно. Лише екстреного гальмування недосить, щоб уникнути зіткнення.

Система запобігання виїзду зі смуги rdm

Оновлений Acura MDX у комплектації Advance обладнано системою запобігання виїзду зі смуги.

• У той час, коли система утримання в смузі LKAS використовує камеру, щоб стежити за лініями розмітки, система RDM може ідентифікувати такі об'єкти, як дерева і припарковані автомобілі.

• Коли система виявляє, що автомобіль може зійти з дороги, вона попереджає водія на екрані приладової панелі, підсвічуванням під лобовим склом і натягом ременя безпеки.

• Після оповіщення RDM використовує підрулюючу систему LKAS спільно з гальмуванням, щоб повернути автомобіль в смугу руху.


Огляд: Безпека
1 З 8