TLX

Нове покоління


Система запобігання зіткнень (CMBS)

Це система безпеки, встановлена на TLX для скорочення ймовірності зіткнень. Вона являє собою радар, що виміряє дистанцію і швидкість зближення з автомобілем попереду. Таким чином, за появи перешкод у зоні видимості радара з’являється світловий сигнал, що попереджує подія про ймовірність виникнення небезпечної ситуації. При скороченні дистанції система активує ще й звуковий сигнал, залучає гальмівну систему, в результаті чого відбувається легке гальмування с переднатягуванням ременя безпеки водія. Якщо ж зіткнення майже неможливо уникнути, система активніше виконує гальмування, сильніше затягує ремені безпеки. Отож, ризик отримання важким травм значно скорочується.


Система екстреного гальмування (BA)

Ця система застосовує сенсори для контролю швидкості TLX, на якій відбувається натиснення гальма і, застосувавши систему ABS, прикладає додаткове гальмівне зусилля в разі екстреної ситуації.

Система екстреного гальмування активується тільки за необхідності, відразу ж вимикаючись після відпускання педалі гальма.


Система курсової стійкості (VSA)

Ця система TLX допомагає зберігати курсову стійкість за несприятливих умов руху шляхом виявлення та усунення потенційної недостатньої або надлишкової поворотності.

Система постійно контролює швидкість автомобіля, позицію дросельної заслінки, індивідуальні швидкості обертання коліс, кут нахилу керма, бокове прискорення та швидкість повороту навколо вертикальної осі. За необхідності VSA автоматично зменшує крутильний момент двигуна й застосовує систему ABS для індивідуального гальмування коліс з метою стабілізації автомобіля.

Система реагує так швидко, що втрата стійкості може бути скоректована раніше, ніж водій її помітить.


Адаптивний круїз-контроль ACC з функцією LSF (функція повільного слідування за автомобілем)

TLX в комплектації Advance пропонує адаптивний круїз-контроль нового покоління (ACC) з функцією повільного слідування за автомобілем (LSF). Ця система контролює швидкість автомобіля та відстань від TLX до авто попереду, застосовуючи радар міліметрового діапазону, встановлений на ґратці радіатора, а також камеру в лобовому склі. ACC може підтримувати задану швидкість руху.

Крім цього, комбінуючи дані, отримані з радара, з даними із сенсорів швидкості, ACC може регулювати швидкість TLX так, щоб не перевищувати задану відстань до машини попереду. Застосування інформації з камери підвищує здатність автомобіля розпізнавати машини попереду та їх відносну позицію на смузі руху для загального покращення роботи системи.

Функція повільного слідування за автомобілем знижує навантаження на водія в заторах, навіть у таких, де доводиться час від часу зупинятися. Якщо система помічає в зоні своєї дії автомобіль, що уповільнюється, щоб зупинитися, вона знижує й швидкість TLX.


Система утримання в смузі руху з функціє. Попередження про виїзд зі смуги LKAS+LDW

Автомобілі TLX в комплектації Techno и Advance обладнані передовою системою утримання в смузі руху, яка, застосовуючи камеру для визначення дорожньої розмітки, допомагає водієві утримувати автомобіль чітко посеред смуги руху і надає йому звукові та візуальні попередження , якщо авто починає виїжджати за лінію розмітки без увімкнення сигналів повороту, а також допомагає йому утримувати автомобіль посеред смуги руху самостійним підкермовуванням.


Система моніторингу «сліпих зон» (BSI)

Ця система застосовує індикатор на передніх стійках, який сигналізує про наявність перешкод поза зоною видимості водія.

Під час активації сигналу повороту або початку маневру система подає ще й звуковий сигнал, попереджаючи водія про потенційну небезпеку.

В результаті маневрування стає безпечнішим, а кермування - комфортнішим.


Система попередження про фронтальне зіткнення (FCW)

Автомобілі TLX у комплектаціях Techno і Advance обладнані новою системою попередження про фронтальне зіткнення (FCW). Коли система на підставі даних з відеокамери визначає можливість зіткнення, вона надає водієві візуальні (через мультиінформаційний дисплей) і звукові попередження.


Система допомоги при маневруванні Agile Handle Assist (AHA)

Система Agile Handling Assist (AHA) розширює функцію повнокерованого шасі (P- AWS) шляхом застосування гальм при входженні в поворот для створення поворотного моменту, допомагаючи водієві легко і плавно повернути з меншим зусиллям.

Система AHA надає автомобілю стійкість раніше, ніж традиційні системи, чим забезпечує гнучкішу й захопливішу роботу автомобіля в умовах щоденної експлуатації.


Система запобігання сходження зі смуги (RDM)

Автомобілі TLX у комплектації Advance обладнані системою запобігання сходження зі смуги (RDM), яка за допомогою передової камери, розташованої з тильного боку дзеркала заднього огляду, відстежує лінії дорожньої розмітки праворуч і ліворуч. Визначивши, що автомобіль з'їжджає з дороги, вона, додатково до візуального попередження на мультмінформаційному дисплеї, застосовує допоміжне кермування і вібрацію керма, щоб допомогти водієві залишитися в межах смуги. Якщо система спрацьовує кілька разів без відповідної реакції водія, вона подає звуковий сигнал.


Огляд: Безпека
1 З 9