Уповноважні дилери-партнери Honda в Україні: |
|
КиївДніпро Мотор Інвествул. Якутська, 14, м. Київ 03680 тел.: (044) 205 59 66, 79 |
ВіДі Інсайт32-й км Бориспільське шосе 08321, Київська обл. Бориспільський р-н, с. Чубинське, вул. Київська, 55 тел.: (044) 591 77 71, (044) 591 77 72 Viber, WhatsApp, Telegram: (050) 591-77-71 email:service.insight@vidigroup.com |
ЛьвівАрія Моторсвул. Городоцька, 306, м. Львів, 79040 тел.: (032) 23 23 523; (032) 23 23 520 e-mail: service@aria.lviv.ua |
ОдесаФортуна Груп ЛТДвул. Грушевського, 15-А 65031, м. Одеса тел.: +38 (048) 788 22 72 e-mail: service@honda-odessa.com |
ХарьківАльфа Моторзвул. Шевченко, 67, м. Харьків 61013 тел.: (057)-704-10-21 проспект Гагаріна, 314-Б, м. Київ 61080 (057) 766 55 88 (сервіс) |
Гарантійні зобов’язання поширюються:На усі автомобілі Acura, імпортовані в Україну ТОВ «Прайд Мотор» — офіційним дистриб’ютором компанії Honda Motor Co., Ltd. в Україні, які мають належним чином заповнені Гарантійні сертифікати. Гарантійний сертифікат міститься на початку відповідної Сервісної книжки. Під час продажу нового автомобіля представник уповноваженого дилера Acura має заповнити Гарантійний сертифікат, вписавши у відповідні поля необхідні відомості про автомобіль та його власника. Для автомобілів Acura, придбаних в Україні, гарантія діє на території України, Російської Федерації та Республіки Білорусь. Автомобілі, на які поширюється гарантія, повинні відповідати вимогам національного законодавства України і нормативно-правовим актам, які регламентують правила експлуатації транспортних засобів на території України. |
Правом на гарантійне обслуговування володіють:Перший, а також усі наступні власники автомобіля Acura, якщо право власності на автомобіль було передано до завершення встановленого гарантійного строку в спосіб, що не суперечить національному законодавству України. |
Гарантійні зобов’язання передбачають:Безплатне усунення будь-яких недоліків, пов’язаних із дефектами окремих деталей або неякісним збиранням автомобіля, на який поширюються гарантійні зобов’язання, впродовж гарантійного строку, за умови дотримання його власником вимог до експлуатації, встановлених виробником. Умови гарантії жодним чином не можуть обмежувати права споживачів, визначені національним законодавством України. |
Загальна гарантія на автомобіль:Компанія Honda Motor Co.,Ltd. в особі її офіційного дистриб’ютора в Україні — ТОВ «Прайд Мотор» (далі за текстом: «компанія Honda») бере на себе зобов’язання з гарантійного ремонту і обслуговування автомобіля Acura. Строк дії гарантійних зобов’язань (гарантійний строк) складає 36 місяців з дати продажу нового автомобіля або 100 000 км пробігу, залежно від того, що настане раніше. Дата продажу автомобіля вказана у відповідній графі Гарантійного сертифіката. Впродовж зазначеного строку будь-яке підприємство, уповноважене компанією ТОВ «Прайд Мотор» на продаж та/або обслуговування автомобілів Acura (далі за текстом: «уповноважений дилер Acura») здійснить безплатний ремонт або заміну деталей чи вузлів автомобіля у разі виявлення недоліків, передбачених Умовами гарантії. |
Гарантійний строк служби автомобіля:Гарантійний строк служби автомобіля становить 36 місяців з дати продажу нового автомобіля. Впродовж вказаного строку власник має експлуатувати автомобіль згідно з інструкціями виробника. Після завершення гарантійного строку служби автомобіль придатний до експлуатації за умови дотримання від повідних інструкцій виробника (зокрема, встановленого Регламенту технічного обслуговування), проте виробник не несе перед власником жодних зобов’язань щодо недоліків (в тому числі заводських), які виникли або були виявлені після завершення гарантійного строку служби. |
ПЛЮСИ ТЕХНІЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ В АВТОРИЗОВАНОМУ ДИЛЕРСЬКОМУ ЦЕНТРІ
ГОСТИННІСТЬ
- Персональний консультант забезпечить Вам індивідуальне прийняття.
- Комфортні умови для приймання-видавання автомобіля, а також використання інноваційних інтерактивних інструментів створюють умови для зручного й приємного спілкування з Вашим консультантом.
- Діалогове приймання автомобіля надасть Вам можливість скласти точне й наочне уявлення про стан Вашого автомобіля.
ВІДКРИТІСТЬ
- Доступна інформація про вартість робіт і запчастин демонструє відкритість та чесність дилерського центру.
- Контроль якості після виконання робіт додатково гарантує Вам найвищий рівень сервісу.
ШВИДКІСТЬ
- Сучасні електронні діагностичні пристрої дозволяють в короткий строк зібрати інформацію про несправності на етапі приймання автомобіля в ремонт.
- Широкий асортимент запчастин й аксесуарів забезпечить готовність всіх робіт в точно вказаний час.
ЯКІСТЬ
- Досвідчені механіки були сертифіковані Виробником, мають високий рівень кваліфікації й пройшли спеціальне навчання з обслуговування автомобілів Acura.
- Наявність необхідного спеціального інструмента й обладнання, а також найсвіжішої технічної інформації з обслуговування автомобілів Acura забезпечить правильне й швидке обслуговування Вашого автомобіля.
- В авторизованого дилера є можливість безпосередньо сконтактувати з Виробником у разі, якщо знадобиться будь-яка додаткова інформація.
Acura Care
У рамках програми підтримки власників автомобілів Acura власники карток Acura Care / Акура Турбота або Підтримка в дорозі мають доступ до таких послуг:
Інформаційна підтримка: | Організаційна підтримка: |
Контакти:
|
|
Детальніше про умови програми:завантажити у форматі PDF
З питаннями звертайтеся диспетчерського центру в робочі дні з 9.00 до 18.00: 0 800 30 03 77*, (044) 390 07 77**
*Дзвінки зі стаціонарних телефонів на території України – безплатні.
**Вартість зв’язку для абонентів на цей номер регулюється операторами зв’язку, послугами яких користуються абоненти.
Якщо Ви плануєте виїздити за кордон, візьміть до уваги відома такі рекомендації:
- Переконайтеся, що перед поїздкою було проведено чергове технічне обслуговування Вашого автомобіля в уповноваженого дилера Acura.
- Зверніть особливу увагу на обов’язкові контрольні перевірки, оскільки, можливо, Вам доведеться проїхати значну відстань на високій швидкості та з підвищеним навантаженням.
- Наполегливо радимо належним чином оформити відповідне страхування для урегулювання непередбачуваних обставин. Будь ласка, зверніться до страхової агенції або до компетентної автомобільної організації.
- У деяких європейських країнах існують законодавчі вимоги щодо перевезення окремих видів туристичного або спортивного знаряддя. Перед поїздкою радимо проконсультуватись з цього питання. Acura пропонує широкий асортимент транспортувального обладнання, яке відповідає усім міжнародним нормам і стандартам. Додаткове обладнання можна придбати у будь-якого дилера Acura.
- Не забудьте взяти з собою сервісну книжку, інструкцію з експлуатації та інші експлуатаційні документи до Вашого автомобіля.
- Під час подорожі радимо виконувати лише невідкладні ремонтні роботи або такі, що стосуються питань безпеки. Решту робіт радимо здійснити на сервісній станції уповноваженого дилера Acura після повернення.