Двигун Acura RDX оснащений інтелектуальною системою регулювання фаз газорозподілу i-VTEC®, яка забезпечує потужність і продуктивність. Він виробляє 249 к.с. і 298 Нм/хвˉ¹ обертального моменту в широкому діапазоні кривої потужності, що забезпечує її передачу електронною системою для впевненого керування.
Стиль панелі приладів Acura RDX – спортивний. Її витончені обриси, високоякісні матеріали та інтуїтивно простий функціонал допомагають максимально насолоджуватися водінням. Щоб водій не відволікався від дороги, дисплей розміщений на центральній консолі максимально високо.
Погляньте на RDX очима архітектора Стіва Апчерча з Лос-Анджелеса. Бездоганні стильні лінії кузова довершеної форми, починаючи зі світлодіодних фар Jewel Eye, об’ємної решітки радіатора та закінчуючи задніми світлодіодними ліхтарями з трубчастими світловими елементами. Виразний екстер’єр вражає з першого погляду.
За умов руху по вологому чи поганому дорожньому покриттю система курсової стійкості знижує ризик надмірної чи недостатньої реакції автомобіля на поворот керма та втраті зчеплення коліс із дорогою, за необхідності підгальмовуючи певні колеса та, якщо потрібно, зменшуючи потужність двигуна.
Із наближенням до RDX Ви можете відкрити дверцята багажного відділення, просто натиснувши кнопку на брелоку. Плавний і точний рух дверцят багажного відділення забезпечує достатньо великий отвір, завдяки якому завантаження й вивантаження багажу стало ще зручнішим.