Організація One Show визнала ролик Acura одним з найкращих телевізійних проектів у 2015 році. Реклама під назвою «The Test» обрана в якості найбільш креативної, а нагорода була вручена представникам Acura в рамках Північноамериканського Міжнародного Автосалону.
«The Test» був частиною рекламної кампанії, сфокусованої на досягненнях Acura в галузі безпеки. Марка стала першим і єдиним брендом, який заробив найвищі нагороди для всієї лінійки моделей: 5 зірок від Національного управління безпекою руху на трасах (NHTSA), Програми оцінки нових автомобілів NCAP і рейтинг TOP SAFETY PICK + від Страхового Інституту дорожньої безпеки США.
Ролик показує підготовку автомобіля до проведення краш-тесту. Інженер садить у кросовер MDX манекени, які виглядають точнісінько, як живі люди. Примітно, що в якості піддослідних в його уяві виступають він і його родина. Таким чином, метафорично показана концепція підходу Acura до безпеки пасажирів.
«У той час, як багато брендів просто показують процедуру краш-тесту, Acura використовувала більш емоційний підхід. Ми відобразили наскільки важлива безпека людей в автомобілі», - прокоментувала менеджер, відповідальна за рекламу Acura, Лейла Сесар.